Doorzoek de website

Contact

GardenCare
Gangboord 64
6051 GK Maasbracht

0475-461383
06-51125232

E-mail: gardencare@ziggo.nl

Contacteer ons

(Wilt u s.v.p. ook uw adres en telefoonnummer vermelden?)

Reacties en feedback

Datum: 08-09-2017

Door: Henk Barten

Onderwerp: Oerwoud

Je hebt tuinklussen, beetje snoeien, hier en daar wat knippen of kappen, en je hebt mijn klus! ik geef toe, het was niet een "Normale" klus. Het begon met een vriendelijk cadeautje van een (ex) "Vriend" zo'n 25jaar geleden. Een miezerig klein stekje, BAMBOE !!!!!. In mijn enthousiasme heb ik daar nog wat RIET aan toegevoegd. Want dat stond zo leuk bij de vijver. De grond, die uit de vijver kwam op een bult gegooid, en daar was de bamboe doorheen geworteld. En dat was echt, een niet te nemen Vesting. Iedereen die het zag moest eerst slikken, dan werden er enkele zuchten geslaakt, en kwam de opmerking "Interessant geval" (Understatement). Echter niet Har Verjans. Met de hand de heuvel te lijf gaan was geen optie. Dan maar een graafmachine erbij. Die kreeg het in eerste instantie ook niet voor elkaar. Maar dan ken je Har nog niet. Met zijn enthousiasme weet hij iedereen te motiveren om het eens zus of zo te proberen, net zolang totdat de bult zijn verzet opgaf. Hulde Har voor je vakmanschap en doorzettingsvermogen. Uiteraard bij mij ook altijd netjes op tijd en alles mooi schoon achtergelaten.

Bedankt Har, en Klaske voor het lenen van Har :-).